Hoe zorg je dat klanten verbonden blijven aan jouw bedrijf en voorkom je klantverlies?
Altijd al eens willen verdiepen in klantbehoud, maar weet je simpelweg niet waar en hoe je kunt beginnen? Dan is deze masterclass iets voor jou! In 1 dag neem ik je mee in de basisbeginselen van klantbehoud en leer je methodieken waarmee je de volgende dag al aan de slag kunt.
Jean
Berith legt met veel enthousiasme en met veel voorbeelden uit wat je moet doen en wat je juist niet moet doen om je klanten te behouden. Dit is zo belangrijk, want er gaan altijd weer klanten weg, dat blijkt. Het is zeker de moeite waard om de Masterclass van Berith te volgen, want hiermee heb je alle mogelijkheden voor Klantbehoud weer allemaal op een rijtje gezet en vergeet je juist die voor jou belangrijk is niet! Een aanrader!
Rianne
Dankzij de masterclass weet ik nu waar ik vooral aan moet denken, bij contact met mijn klanten. Met de verworven inzichten kan ik nu een proces inrichten waarmee ik direct na acquisitie kan starten, en weet ik waar kansen liggen in de toekomst.